Bli kund hos Seligson & Co Fondbolag
Vuxna personkunder
Kundförhållandet kan ingås med finländska nätbankskoder snabbt och helt elektroniskt. Identifieringen sker via Telia Finland Oyj:s tjänst. Mera information här. Du får genast ditt kundnnummer, dina inloggningskoder till Min portfölj-tjänsten samt din kundspecifika teckningsreferens.
Ingå kundförhållande för en vuxen här »
Minderåriga personkunder
Kundförhållandet för en minderårig ingås med vårdnadshavarnas finländska nätbankskoder. Identifieringen sker via Telia Finland Oyj:s tjänst. Mera information här. Ifall barnet har två vårdnadshavare behövs bådas nätbanksidentifikation. Av barnet behövs det ingen nätbanksidentifikation, men barnet bör redan ha fått sitt officiella namn och eget bankkonto.
Informationen som fylls i på webbsidan bekräftas först av den ena vårdnadshavaren med dennes nätbankskoder. Sedan slutför den andra vårdnadshavaren processen genom att bekräfta informationen med sina egna nätbankskoder. Den andra vårdnadshavaren kan göra detta antingen genast eller senare.
Barnets kundnummer, inloggningskoder till Min portfölj-tjänsten samt den kundspecifika teckningsreferensen visas då båda vårdnadshavarna har identifierat sig med sina nätbankskoder.
Ingå kundförhållande för ett barn här »
Sammanslutningar
En sammanslutning, alltså t.ex. ett bolag eller en förening, kan bli kund genom att fylla i kunduppgiftsblanketten på webbsidan, printa ut den och underteckna den samt skicka den till vår kundtjänst med de bilagor som nämns på blanketten.
Kundnumret, inloggningskoderna till Min portfölj och den kundspecifika teckningsreferensen visas genast då blanketten har fyllts i, men kundförhållandet är inte i kraft före vår kundtjänst har mottagit och godkänt dokumenten.
Ingå kundförhållande för en sammanslutning här »
Vår kundtjänst ( / 09–6817 8200) ger vid behov gärna mera information!