Pankkitilin muutos  keyboard_arrow_down

Pankkitilin muutos

Rahastoyhtiön asiakkailla on asiakastiedoissaan vastatili. Se on asiakkaan meille ilmoittama pankkitili, jolle maksetaan rahasto-osuuksien lunastuksista saadut varat.

Aikuisen yksityishenkilön tilinumero on kätevintä vaihtaa henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla:
vastatilin vaihto pankkitunnuksilla >>.


Vastatilin voi vaihtaa myös allekirjoitetulla lomakkeella.

• Alaikäisen asiakkaan vastatilin muutoksen allekirjoittavat hänen huoltajansa (molempien allekirjoitus tarvitaan mikäli huoltajia on kaksi).

• Yhteisöasiakkaan vastatilin muutoksen allekirjoittaa henkilö(t), jolla/joilla on yhteisön nimenkirjoitusoikeus.

Lomakkeella ilmoitetun uuden vastatilin tarkistamme vielä pankilta.

Lomakkeen voi palauttaa asiakaspalvelullemme skannattuna sähköpostitse (info@seligson.fi), postitse (Seligson & Co Rahastoyhtiö, Vastauslähetys, Tunnus 5010234, 00003 Helsinki) tai faksilla (09 – 6817 8222).

Tilinumeron muutos käsitellään käsin asiakaspalvelussamme, mikä kestää yleensä vähintään pankkipäivän.

Annettaessa lunastustoimeksiantoa pian tilinumeron muutoksen jälkeen kannattaa siis tarkistaa onko muutos jo käsitelty joko Oma salkku -palvelusta (kohdasta Asiakastiedot) tai asiakaspalvelustamme (09 – 6817 8200, info@seligson.fi).

 


Takaisin