Pankkitilin muutos  keyboard_arrow_down

Pankkitilin muutos

Rahastoyhtiön asiakkailla on asiakastiedoissaan vastatili. Se on asiakkaan meille ilmoittama pankkitili, jolle maksetaan rahasto-osuuksien lunastuksista saadut varat.

Aikuisen yksityishenkilön tilinumero on kätevintä vaihtaa henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla. Tunnistautuminen tapahtuu TeliaSonera Finland Oyj:n palvelun kautta. Lisätietoja tästä.

error_outline
Telian tunnistautumispalveluissa on havaittu vikatilanne, jonka seurauksena osa käyttäjistä ei pysty tunnistautumaan verkkosivuille mobiilivarmenteella. Vian tulisi olla korjattu 15.5.2021 klo 02:00 mennessä. Telia pahoittelee tilannetta.

Vastatilin vaihto verkkopankkitunnuksilla >>

Jos sinulla ei ole käytössä suomalaisia verkkopankkitunnuksia taii mobiilivarmennetta, ole yhteydessä asiakaspalveluumme vastatilin vaihtamiseksi.


Alaikäisen asiakkaan tai yhteisöasiakkaan vastatilin vaihtamiseksi ota yhteyttä asiakaspalveluumme Oma salkku -palvelun kautta viestitse tai tarvittaessa sähköpostitse ‎. Autamme sitten vastatilin vaihdossa.